наем на персонал
Публикувано на: 06 Окт 2017, 00:14
Здравейте,
Имам 3 дружества с множество магазини, всеки от тях. Когато продавачка от един магазин на дружество А, излезе в отпуск я замества друга продавачка от дружество Б. Пиша трудов договор за 1 ден. Това се случва доста често, затова се замислих за варианта: създавам 4-то дружество само с персонал, който отдавам под наем на магазините и всеки месец пиша фактури. Въпроса ми е има ли особеност при отдаване под наем на персонал, който работи на каса, т. е. материално отговорни лица са.
Какво е важно в този случай по договора на дружеството " наемодател" с дружеството което ще контролира полагания труд?
Имам 3 дружества с множество магазини, всеки от тях. Когато продавачка от един магазин на дружество А, излезе в отпуск я замества друга продавачка от дружество Б. Пиша трудов договор за 1 ден. Това се случва доста често, затова се замислих за варианта: създавам 4-то дружество само с персонал, който отдавам под наем на магазините и всеки месец пиша фактури. Въпроса ми е има ли особеност при отдаване под наем на персонал, който работи на каса, т. е. материално отговорни лица са.
Какво е важно в този случай по договора на дружеството " наемодател" с дружеството което ще контролира полагания труд?