начало

След пет отвода, ВСС прекрати „безвремието“, т.е. конкурса за търговските отделения на апелативните съдилища След пет отвода, ВСС прекрати „безвремието“, т.е. конкурса за търговските отделения на апелативните съдилища

Рекламна Агенция иска да основе клон в САЩ

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.

Рекламна Агенция иска да основе клон в САЩ

Мнениеот saakian94 » 02 Апр 2015, 15:11

Здравейте,
Аз съм студент в ИУ Варна и собственик на рекламна агенция(ЕООД) в гр.Варна и тъй като ще пътувам за САЩ по програма Work and Travel(на 14.05.2015г) бих искал да съчетая работата си в България и Щатите като основа клон дори временен (5 месеца тъй като това е времето в което ще пребивавам там по VISA) и с този клон да отдавам под наем места за реклама(в New Jersey,Wildwoowd).
Поразрових се във форумите и разбрах,че щата Delaware е най-подходящото място за основаване на фирма/клон(седалище) тъй като има голямо данъчно облекчение и стимули за фирмите(50% от компаниите от Форчън 500 имат седалища в Delaware),също така прочетох,че https://www.delawareinc.com/ фирма е една от най-добрите и експедитивни в процеса на изготвяне на документи и разрешения.
Тъй като не съм достатъчно компетентен по въпросът търся информация от където мога и реших,че тук ще има достатъчно компетентни хора,който могат да ми дадат някаква насока и представа ,та въпросът ми е следният:
Какви са стъпките,който трябва да предприема за да мога да основа успешно клон в Щата Delaware и да мога да работя в Щата New Jersey,като рекламна агенция?