2021-06-17 0
Дестилерията Glendalough и компанията й майка Mark Anthony Brands International разширяват партньорството си с "Кока-Кола ХБК" и в България. След Ирландия, Северна Ирландия и Австрия, компанията ще дистрибутира висококачествените ирландски продукти на Glendalough и у нас.
Ронън О’Нийл – международен маркетинг мениджър "Алкохолни напитки" в Mark Anthony Brands коментира: "Радваме се да разширим партньорството си с "Кока-Кола ХБК" и в България. "Кока-Кола Хеленик" е важен стратегически партньор за нас и с нетърпение очакваме да работим с екипа на компанията в България, като заедно да търсим нови възможности за растеж на премиум ирландското уиски и супер премиум джина".
"Щастливи сме да приветстваме ирландската дестилерия Glendalough в портфолиото от висококачествени алкохолни напитки на "Кока-Кола ХБК България". На пазара у нас, ще дистрибутираме премиум уиски и джин на марката, а комбинацията със знанията и експертизата на компанията по отношение на пазарното изпълнение гарантира неповторимо преживяване за нашите клиенти и потребители“, казва Николай Тодоров – директор "Алкохолни напитки и кафе" в "Кока-Кола ХБК България".
Открита през 2011 г., дестилерията Glendalough произвежда луксозни крафт алкохолни напитки в живописната обстановка на планините Wicklow в Ирландия. Стартирайки с традиционната ирландска напитка Poitín, бизнесът на Glendalough бързо се разраства с по-широк избор от премиум и суперпремиум ирландски алкохолни напитки. Десет години по-късно дестилерията се е превърнала в иновационен лидер в сегмента си с производството на уникални по рода си напитки като ирландско сингъл малц уиски, отлежало в бъчви от редкия японски дъб Мизунара, ирландско Pot Still уиски, дестилирано в традиционни медни казани и отлежало в бъчви от местен ирландски дъб от планините Уиклоу, както и портфолио от нестандартни джинове с инфузия от свежи, диви подправки, ръчно брани всеки ден в района около дестилерията.
В България ирландските уиски и джин напитки на марката ще допринесат за разнообразието в портфолиото на "Кока-Кола ХБК" и 24/7 стратегията на компанията да доставя на потребителите предложения за всеки повод за консумация.
Портфолиото на Glendalough е печелило редица независими и престижни награди в целия свят, сред които златно отличие от San Francisco World Spirits Competition, както признанията "Най-устойчива дестилерия на годината" от Whiskey Magazine и "Ирландска джин дестилерия на годината" от New York International Spirits Competition.