2021-10-21 0
Samsung Electronics обяви, че затвърждава позицията си в ТОП 5 в класацията на най-добрите световни марки Interbrand’s Best Global Brands 2021.
Според класацията Best Global Brands, представена от международната консултантска компания Interbrand на 20 октомври 2021 г., Samsung се класира на пето място по стойност на корпоративния бранд (74,6 млрд. щатски долара), а това е увеличение с 20% спрямо миналата година. Това се дължи на силните финансови резултати, които се върнаха към нивата преди пандемията. Ръстът на стойността на бранда тази година е 20%, а това е два пъти по-голямо увеличение от средното сред компаниите в ТОП 100 за 2021 г.
Samsung запази позицията за втора година – а това е най-високият ръст на стойността на марката от 2013 г. насам.
Според Interbrand основните фактори, които изиграха решаваща роля за растежа на марката Samsung, бяха:
Interbrand оценява стойността на корпоративната марка въз основа на цялостен анализ на множество фактори, включително финансови резултати, влияние на марката върху решението за покупка и конкурентоспособността.
Междувременно, на 12 октомври 2021 г., за втора поредна година Samsung бе класиран на първо място от Forbes в класацията за най-добрите работодатели в света (World's Best Employers 2021). Като глобална организация със служители и дейности по целия свят, Samsung отново бе избран за работодател номер едно.
Всяка година Forbes провежда изследване сред около 150 000 служители от 58 държави, работещи за компании, които оперират в различни държави или региони. Тази година класацията е и на база удовлетвореността на служителите от работодателите си в условия на епидемия от COVID-19. Сред факторите в изследването са още оценка на база имиджа, икономическото влияние, развитие на талантите, равенство между половете и социална отговорност.